niedziela, 28 października 2012

Halloween

W związku ze zbliżającym się Halloween, które to święto na dobre zagościło już wśród nas, postanowiłam wykonać nieco mniej matematyczne (aczkolwiek nie do końca) dzieło - nietoperza. Ale żeby tak mrocznie nie było, to postanowiłam zrobić dwa nietoperki :)

Pierwszy tradycyjny, który z naszym niewielkim udziałem macha skrzydłami. Drugi zaś - nieco bardziej "romantyczny" (?), bo to w sumie tylko serduszko ze skrzydłami nietoperza ;)

Przy okazji wykonywania tych modeli zauważyć można oczywiście symetrię, która kolejny raz wkrada się do naszej pracy, jak również hasło dwusieczne kątów, znajdzie tu swoje odniesienie :)

Nietoperz machający skrzydłami:

Potrzebne: 1 kartka papieru formatu A4
Czas pracy: ok. 20 min
Stopień trudności: 2/5

Oto mój nietoperz:





Jak to zrobić?



Serduszko ze skrzydłami nietoperza:

Potrzebne: 1 trójkąt powstały z rozcięcia kwadratu wzdłuż jednej przekątnej
Czas pracy: ok. 20 min
Stopień trudności: 2/5

A to moje serduszko:




Jak takie zrobić?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz