poniedziałek, 20 października 2014

Jednorożec

Wyrzuty sumienia zapędziły mnie do komputera i do stworzenia krótkiego chociaż wpisu.
Jakieś ori-cudaki powstawały w międzyczasie, aczkolwiek przyznaję się, że miałam dłuższą przerwę w składaniu papieru.

Dziś przedstawiam origami klasyczne - czyli wykonane z jednej tylko kartki papieru.
Jednorożec, czyli mityczny stwór, któremu przypisuje się magiczne właściwości, będzie stanowić nietuzinkową ozdobę lub podarunek.
Złożenia typowe, bez żadnych ekstremalnych kombinacji, a sam model wyjątkowo symetryczny w składaniu. Musiałam kilkakrotnie odtwarzać pewne fragmenty filmiku, by prawidłowo wykonać dane złożenie, ale po kilku próbach się udało! Ważne, żeby się nie zniechęcać i podjąć wyzwanie!

Powodzenia :)

Potrzebne: jedna kwadratowa kartka papieru (dowolnego formatu - na zdj. kwadrat 21 x 21 cm)
Czas pracy: ok. 40 minut
Stopień trudności: 4/5
Kreator: Jo Nakashima

Oto mój jednorożec:


Jak to zrobić?

4 komentarze:

  1. Świetny! Twój wygląda nawet lepiej niż ten na filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna figura! Zgadzam się z Milką, że Twoja wygląda lepiej niż z filmu. Może to kwestia papieru?

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jednorożec jest super nauczyłabyś mnie robić takiego?

    OdpowiedzUsuń