poniedziałek, 11 marca 2013

Dwunastościan foremny (łatwy)

Witam! I przepraszam za moją długą absencję...

Poświęciłam się ostatnio innym obowiązkom i gdzieś brakło znów czasu na origami :(

Ale będąc świeżo po spotkaniu w British School w Warszawie, gdzie miałam przyjemność demonstrować sztukę origami i to na dodatek w języku angolskim (co dodatkowo mnie paraliżowało), nabrałam znów werwy do przedstawienia czegoś, czego jeszcze nie ma u mnie na blogu.

Hmmm... nie wiem niestety kto jest autorem tego modułu, ale mam nadzieję, że wkrótce mnie uświadomicie - mi pokazała go koleżanka dobre sześć lat temu :)

Moduł jest superprosty, a jedyną może bardziej skomplikowaną (ale tylko dla osób totalnie początkujących) czynnością, jest łączenie modułów w całość.

Potrzebne: 30 prostokątnych kartek papieru, w dowolnym formacie A (na filmie A7, czyli prostokąt powstały poprzez podział kartki A4 na osiem równych części)
Czas pracy: około 45 minut
Stopień trudności: 3/5

Oto mój dwunastościan:


Jak to wykonać?

3 komentarze:

  1. Czy da się go zrobić z większej ilości kartek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wówczas nie będzie to już dwunastościan. Szczerze przyznam, że nigdy nie próbowałam modyfikować tego modelu do innego :)

      Usuń
  2. To jest super a w szczególności twoja strona :)

    OdpowiedzUsuń