wtorek, 17 lipca 2012

Mistrz Yoda

Wczoraj dostałam maila od koleżanki z pracy z pytaniem, czy umiem takiego zrobić...

Tak więc - koniec leniuchowania! Trzeba było do pracy wziąć się... bo przecież wyzwanie podjąć należy... i chociaż nigdy nie byłam fanką Gwiezdnych Wojen, to i tak postanowiłam się "pobawić" papierem - tym bardziej, że pogoda paskudna, a origami chociaż humor można poprawić.

Jest to przykład klasycznego origami z jednej kartki papieru, ale dość skomplikowane - momentami wymagające wielokrotnego odtwarzania filmiku :)

Ale dałam radę ;)


Potrzebne: jedna kwadratowa kartka papieru (jak największa... mój Yoda powstał z kwadratu wyciętego z kartki formatu A3)
Czas pracy: około 50 min
Stopień trudności: 4,5/5


Oto mój Mistrz:


 Jak to wykonać:

4 komentarze:

  1. Rewelacja. Widziałem całą książkę z postaciami i maszynami z Gwiezdnych Wojen!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. może,ale nie każdy ma ksiażke o origami

    OdpowiedzUsuń
  3. co racja, to prawda... dlatego staram się pokazać Wam małe co nieco z origami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrz Yoda w wykonaniu Mistrza Origami?

    OdpowiedzUsuń