środa, 22 stycznia 2014

Ozdobny sześcian

To, że mnie tu nie było, nie oznacza wcale, że opuściłam moją pasję...

Wręcz przeciwnie - w ostatnim czasie realizuję pewien artystyczny projekt, w który wciągnęłam moje koleżanki ze Stowarzyszenia w którym działam. W każdą niedzielę poświęcamy kilka godzin na wspólną zabawę z papierem - a bryły w ten sposób powstałe, stworzą wystawę podczas organizowanej wkrótce konferencji...

Pochłonięta pracą nie miałam już ani sił, ani czasu na wklejanie nowych postów...

Lekkie nadrobienie ;)

Dziś przedstawiam jedno z tradycyjnych, japońskich origami modułowych - Japanese Brocade.
Składa się je bardzo szybciutko - a efekt? zadziwiająco fajny :)

Podstawą jest tu tradycyjny moduł Sonobe, aczkolwiek niewielka jego modyfikacja znacząco poprawia estetykę klasycznego sześcianu.

Polecam nawet początkującym origamistom - na pewno się uda :)

Powodzenia!

Potrzebne: 6 kwadratowy kartek papieru (dowolnego formatu - na zdj. kwadrat z kartki A4)
Czas pracy: ok. 15-20 minut
Stopień trudności: 2/5
Origami tradycyjne

Oto mój sześcian:


Jak to zrobić?

1 komentarz:

  1. Burmistrz Miasta Sochaczew, Polskie Towarzystwo Origami wraz z Gimnazjum nr 2 zapraszają dzieci i młodzież do wzięcia udziału w Ogólnopolskim Konkursie Origami pt. "Wiosna".

    Temat jest bardzo obszerny. Wystarczy tylko ruszyć wyobraźnią by wyczarować piękne prace. Mogą to być kwiaty, drzewa, krajobrazy, słońce, niebo, owoce, warzywa, zwierzęta, nawet króliczki wielkanocne (przecież Wilkanoc jest wiosną!) i wszystko inne co tylko przyjdzie Wam do głowy.
    Na wasze prace czekamy do 21 maja 2014 r.
    Przysyłajcie je na adres naszego gimnazjum:
    Gimnazjum nr 2
    z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi
    im. Króla Władysława Jagiełły
    ul. Staszica 106
    96 - 500 Sochaczew
    z dopiskiem "Konkurs origami"



    Wszelkie informacje i uaktualnienia na stronie www.gim2.sochaczew.pl zakładka KONKURS

    ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń