wtorek, 29 stycznia 2013

Pytania natury etycznej

Witam - czas na pokonferencyjny powrót do rzeczywistości.

W czasie pobytu na konferencji SNM-u w Łodzi nadeszła mnie fala pytań i wątpliwości natury etycznej. Jestem co nieco laikiem, jeśli chodzi o formalną stronę origami - nie posiadam zbyt wielu książek, rzadko wykonuję projekt wzorując się na rozrysowanych schematach. Uczę się od innych, bądź z filmów dostępnych w Internecie. Zamieszczam więc takie znalezione filmy z różnych kanałów yt, a jeśli pamiętam coś, czego nie znajdę w internecie - pragnę jedynie podzielić się tym z innymi wielbicielami tej sztuki.

Głównym moim założeniem podczas tworzenia tego bloga była popularyzacja origami wśród podobnych mi "laików", którzy nie chcą, broń Boże, przypisywać autorstwa danego modelu, a jedynie sprawić, by coraz więcej osób dołączało do fanów origami.

Podziwiam wszystkich tych, którzy wykonują i tworzą najcudowniejsze origami świata! To dzięki nim mogłam zakochać się w tej sztuce. Pragnę jedynie, by przy okazji, origami nie stało się sztuką niszową - zarezerwowaną jedynie dla wybrańców.

Chyba z tego miejsca powinnam obiecać bardziej dociekliwe doszukiwanie się autorów danych modeli (przepraszam, że wcześniej na to nie wpadłam). Ale człowiek stale się uczy! Wybaczcie :)

1 komentarz:

  1. Służę pomocą - nie tylko w ustalaniu autorów i nazw modeli. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń